3 Doors Down - Here Without You

3 Doors Down-Here Without You
關門合唱團-妳不在我身旁

A hundred days have made me older
這些日子來我逐漸老去
Since the last time that I've saw your pretty face
自從上次看見妳美麗的容顏後

A thousand lies have made me colder
千百次的謊言讓我變得冷漠
And I don't think I can look at this the same
我不會像以前那樣看待世事無常

But all the miles that separate
Disappear now when I'm dreaming of your face
當我夢到妳溫柔的臉 分隔我們的距離消失了

I'm here without you baby
我獨自徘徊 卻沒有妳在身旁 寶貝
But you're still on my lonely mind
但妳依然出現在我孤獨的心中
I think about you baby
我肝腸寸斷地想著妳 寶貝
And I dream about you all the time
每一刻我都夢見妳
I'm here without you baby
我獨自徘徊 卻沒有妳在身旁 寶貝
But you're still with me in my dreams
在夢中妳仍陪伴在我左右
And tonight it's only you and me
今晚 這裡只有我和妳

The miles just keep rollin
腳下的路仍在繼續
As the people either way to say hello
人們虛偽的掩蓋本質彼此互相問好
I've heard this life is overrated
我清楚生命不能重來
But I hope that it gets better as we go
但我只希望前方能夠更好

I'm here without you baby
我獨自徘徊 卻沒有妳在身旁 寶貝
But you're still on my lonely mind
但妳依然出現在我孤獨的心中
I think about you baby
我肝腸寸斷地想著妳 寶貝
And I dream about you all the time
每一刻我都夢見妳
I'm here without you baby
我獨自徘徊 卻沒有妳在身旁 寶貝
But you're still with me in my dreams
在夢中妳仍陪伴在我左右
And tonight girl it's only you and me
今晚 女孩 只有妳和我

Everything I know,
我經歷了更多的事情
And anywhere I go
我走過了更多的地方
It gets hard but it won't take away my love
雖然困難重重 但我從未忘卻我對你的愛
And when the last one falls,
當最後也終結
When it's all said and done
當一切都成定局
It gets hard but it won't take away my love
雖然困難重重 但我從未忘卻我對你的愛

I'm here without you baby
我獨自徘徊 卻沒有妳在身旁 寶貝
But you're still on my lonely mind
但妳依然出現在我孤獨的心中
I think about you baby
我肝腸寸斷地想著妳 寶貝
And I dream about you all the time
每一刻我都夢見妳
I'm here without you baby
我獨自徘徊 卻沒有妳在身旁 寶貝
But you're still with me in my dreams
在夢中妳仍陪伴在我左右
And tonight girl it's only you and me
今晚 女孩 只有妳和我

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    clenout 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()